wtorek, 10 kwietnia 2018

Najlepsze życzenia

Witajcie :) 
Dzisiaj mam dla Was kolejną kartkę w pudełku :) 
Nie wiem czy moda na złoto trwa nadal, ale w tych tematach jestem totalnie do tyłu 
i jak już mija moda to mnie się zaczyna podobać .... więc jeśli już coś się w temacie zmieniło to  
i tak uważam, że jest pięknie jak się coś delikatnie błyszczy. 





Użyłam 

  Kwiatki papierowe, Prima Marketing Planner Flowers, Maya [588489]  pudełko Latarnia Morska kraft na kartkę kwadratową  Pasta woskowa, Finnabair Art Alchemy Antique Brilliance Wax, Amethyst Magic, 20 ml   Stempel gumowy, Prima Cling Stamp, Love Letter [580179]     Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 34 sepia, 30 ml  Zestaw tuszów postarzających, Distress Mini Ink, Kit 3

Pozdrawiam :) 




1 komentarz:

  1. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny kwietniowy wieczór a wiesz co ja bym się na twoim miejscu modą nie przejmowała tylko tworzyły to na co mam ochotę i to co podpowiada mi serducho przepiękna praca bardzo kreatywna wszystko super dopracowane Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnego wieczoru Ja wezmę się za oglądanie Czarodziejki z Księżyca Chętnie sobie przypomnę losy Bunny tsukino od takie moje plany hahaha


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)