wtorek, 20 września 2016

Różana ślubna

Widzieliście już w nowościach papiery afrykańskiego producenta FabScraps?
Dwie kolekcje mają piękne, roślinne motywy.
Ja do zrobienia tej kartki użyłam tylko jednego dwustronnego arkusza.
Nie chciałam motywu roślinnego różanego za bardzo zasłaniać,
wiec użyłam żelowego medium, które  zanim zaschło - posypałam brokatem.
Na ostatnim zdjęciu, zrobionym w pełnym słońcu, widać właśnie błyszczący motyw.





Ze sklepu użyłam:

Papier do scrapbookingu 12x12, FabScraps Shabby Rose, Romantic Panels [C85 003]  Karton do scrapbookingu 25x25 cm, 300 gram, biały, 1 arkusz [S75]Klamra ozdobna na wstążkę, serce z kryształkami, 1 szt.
Perełki w płynie Daily ART, perłowe białe, 25 ml Medium żelowe Daily ART, błyszczące, 100 ml Brokat 'Anielski pył', Crystal, 29.5 g Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Ivory Opal, 100 szt. [GRKR-033] Zestaw kart i kopert, format DL, białe, 10 szt.


Pozdrawiam!




2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)