wtorek, 19 kwietnia 2016

Romantyczna witrynka


Zakochałam się w nowych papierach Belle Vie i postanowiłam je natychmiast wykorzystać. Zastanawiałam się ci by tu z nimi zrobić, aż w oko wpadł mi inny produkt, który od dłuższego czasu chodził mi po głowie - amarantowa farba z nowej palety Daily Art. Tak o to powstał pomysł na witrynkę i wykorzystanie moich dwóch ostatnich miłości.

 

 A ponieważ do sklepu przyszły też nowe kwiatki i chrobotek to od razu też postanowiłam je capnąć ;)

 

Przez szablon nałożyłam też dwa kolory satynowej pasty strukturalnej, a brzegi jaśniejszych papierów wycieniowałam Distressami.Gdzieniegdzie dołożyłam też gazy barwionej mgiełką.


A tak o to prezentuje się witrynka w pełnej okazałości :)



Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:
Pozdrawiam Was ciepło!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)