wtorek, 5 maja 2015

Dziecięcy scrap

Cześć, tu Ania,
mam dziś dla Was inspiracyjne LO wykonane z bardzo dziecięcej kolekcji Echo Park: Bundle Of Joy.  Kolekcja ma dwie twarze - dziewczęcą i chłopięcą, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja akurat użyłam tych bardziej różowych papierów, żeby stworzyć bardzo błyszczące otoczenie dla pewnej śpiącej młodej damy .
Kolekcja jest bardzo ozdobna, więc wykorzystałam wzory w stu procentach i dlatego nie miałam już miejsca na chlapanie mediami w większych ilościach.





Do stworzenia layout'u użyłam ze sklepu Stonogi.pl:
  
 Papier do scrapbookingu, Bundle Of Joy/A New Addition: Baby Girl, Welcome [79002] [Echo Park]  Zestaw elementów tekturowych - Ażurowe skrzydła,  dwie pary [Wycinanka] Kryształki i perły samoprzylepne, Mono Jewels, 120 szt. [GRKP-003]  Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Pink, 100 szt. [GRKR-008]  Podkład biały Daily ART, 100 ml  Perełki w płynie Daily ART, srebrne, 25 ml Tasiemka vintage, Crepe Fabric Ribbon, White, 1 mb  Glossy Accents Mini Precission Tip, 18 ml

Pozdrawiam! Twórczych, majowych dni życzę :)

2 komentarze:

  1. Cudne :))) Te wszystkie dodatki, media, kryształki, tasiemki tak pięknie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie :)

    Zapraszam serdecznie na bloga i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)