poniedziałek, 26 stycznia 2015

Z serca dziękuję za ten wspólny czas...

Witam Was serdecznie. 
Dziś mój ostatni post na blogu Stonogi.pl...och jak ten czas szybko leci....
chciałam z całego serca podziękować Kasi za te wspólne dwa lat, za ten wspólny czas....
było mi bardzo miło tworzyć i inspirować. 
Dziękuję również całemu DT i wszystkim odwiedzającym.
 Będę sympatycznie wspominać te chwile.

Kilka moich prac, które powstały w ramach DT Stonogi





 A dziś chciałam pokazać Wam karteczkę ślubną, w lekkich brązach i z nutką bieli. 
Kartkę ozdobiłam koronką i ręcznie wykonanymi kwiatkami.



Użyłam

Papier do scrapbookingu, Pan i Pani Black 02 Papier do scrapbookingu, Pan i Pani Black 04 Zestaw kart i kopert, kwadratowe, białe, 10 szt. Kryształki i perły samoprzylepne, Nature Tones, 120 szt. [GRKP-005]Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 1 mm, 400 szt. [5009]

Pozdrawiam ciepło-Gosia/Peninia

1 komentarz:

  1. Piękne prace Gosiu, zawsze pełne serca i ciepła:) Cieszę się, że mogłam byc razem z Tobą tutaj i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)